Nabór wniosków o dofinansowanie usunięcia azbestowych pokryć dachowych
Wójt Gminy Puławy ogłasza nabór wniosków o dofinansowanie do zdjęcia, transportu i utylizacji (będących na dachu) oraz do odbioru i utylizacji (zdjętych) azbestowych pokryć dachowych. Zadanie jest finansowane ze środków pozyskanych z WFOŚiGW w Lublinie.
Wnioski wraz z załącznikami należy składać w Sekretariacie Urzędu Gminy Puławy (pok. 205, II piętro) w godzinach pracy Urzędu, w terminie od 13 do 24 lutego 2017 r.
Do należy dołączyć:
- Potwierdzenie własności terenu, na którym znajduje się azbest (akt notarialny, odpis z księgi wieczystej – oryginał lub kopie potwierdzoną za zgodność z oryginałem).
- Potwierdzenie zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych w Starostwie Powiatowym wraz z mapą lokalizacyjną.
- Informacja o wyrobach zawierających azbest (zał. Nr 1).
- Ocena stanu i możliwości bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest (zał. Nr 2) – dot. eternitu znajdującego się na dachu.
- Informację wykonawcy o demontażu azbestu – dot. eternitu już zdjętego zdjętego.
Niezbędne formularze można pobrać poniżej.
Pobierz załącznik:
Załącznik nr 1 – informacja o wyrobach zawierających azbest
Załącznik nr 2 – ocena stanu i możliwości bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest