8d047b09516955b0b5949fbe060277c1 M

Nabór wniosków o dofinansowanie usunięcia azbestowych pokryć dachowych

Wójt Gminy Puławy ogłasza nabór wniosków o dofinansowanie do zdjęcia, transportu i utylizacji (będących na dachu) oraz do odbioru i utylizacji (zdjętych) azbestowych pokryć dachowych. Zadanie jest finansowane ze środków pozyskanych z WFOŚiGW w Lublinie.

Wnioski wraz z załącznikami należy składać w Sekretariacie Urzędu Gminy Puławy (pok. 205, II piętro) w godzinach pracy Urzędu, w terminie od 13 do 24 lutego 2017 r.

Do należy dołączyć:

  1. Potwierdzenie własności terenu, na którym znajduje się azbest (akt notarialny, odpis z księgi wieczystej – oryginał lub kopie potwierdzoną za zgodność z oryginałem).
  2. Potwierdzenie zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych w Starostwie Powiatowym wraz z mapą lokalizacyjną.
  3. Informacja o wyrobach zawierających azbest (zał. Nr 1).
  4. Ocena stanu i możliwości bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest (zał. Nr 2) – dot. eternitu znajdującego się na dachu.
  5. Informację wykonawcy o demontażu azbestu – dot. eternitu już zdjętego zdjętego.

Niezbędne formularze można pobrać poniżej.

Pobierz załącznik:

wzor_wniosku

Załącznik nr 1 – informacja o wyrobach zawierających azbest

Załącznik nr 2 – ocena stanu i możliwości bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest

Oświadczenie wykonawcy