Rusza nabór do “Programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Puławy w 2024 roku”
Od 3 do 10 września 2024 r. trwać będzie nabór wniosków do programu, który umożliwi usunięcie zdemontowanych wyrobów azbestowych z posesji naszych mieszkańców.
W projekcie mogą wziąć udział osoby fizyczne, które w terminie do 31 stycznia 2024 r. złożyły w Urzędzie Gminy Puławy informację o wyrobach zawierających azbest. Pozostałe warunki udziału dostępne są w regulaminie programu zamieszczonym poniżej.
Decyduje kolejność zgłoszeń.
Zadanie obejmuje usunięcie wyrobów zawierających azbest zgromadzonych na nieruchomościach położonych na terenie gminy Puławy, w tym ich odbiór, transport i unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest w ilości, której Wnioskodawca jest właścicielem.
Realizacja nie obejmuje demontażu wyrobów zawierających azbest z budynków oraz wykonania nowych pokryć dachowych, a także usunięcia wyrobów zawierających azbest, zleconego we własnym zakresie przez właściciela lub posiadacza obiektu budowlanego.
Niestety, w związku z całkowitym wykorzystaniem limitu pomocy de minimis w rolnictwie, mieszkańcy prowadzący działalność rolniczą nie mogą skorzystać z tegorocznego projektu. W przypadku zabezpieczenia środków finansowych na ten cel w kolejnym roku budżetowym, zaoferujemy Państwu analogiczny program.
Środki przeznaczone na realizację programu pochodzą w całości z budżetu Gminy Puławy.
Szczegółowe informacje: Urząd Gminy Puławy, pokój 207, tel. 81 889 05 02.
ZAŁĄCZNIKI: