PRZEDŁUŻAMY NABÓR WNIOSKÓW DO „PROGRAMU USUWANIA WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST Z TERENU GMINY PUŁAWY W 2024 ROKU”
Nabór wniosków w ramach programu trwać będzie do 20 września 2024 r.
W związku z trwającym naborem wniosków informujemy, że w tegorocznym projekcie mogą wziąć udział właściciele wyrobów zawierających azbest zdemontowanych z budynków położonych a terenie naszej gminy, w tym rolnicy, którzy zdemontowali wyroby azbestowe z budynków mieszkalnych i innych nie wykorzystywanych do działalności, którzy do 31 stycznia br. złożyli w naszym urzędzie informację o wyrobach zawierających azbest.
WAŻNE: informacja o wyrobach zawierających azbest złożona w styczniu 2024 r. nie jest wnioskiem o jego odbiór, zatem wszystkich spełniających powyższe warunki zapraszamy do złożenia wniosku w Urzędzie Gminy Puławy, pok. 207.
Pozostałe warunki udziału dostępne są w regulaminie programu zamieszczonym poniżej.
Decyduje kolejność zgłoszeń.
Zadanie obejmuje usunięcie wyrobów zawierających azbest zgromadzonych na nieruchomościach położonych na terenie gminy Puławy, w tym ich odbiór, transport i unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest w ilości, której Wnioskodawca jest właścicielem.
Realizacja nie obejmuje demontażu wyrobów zawierających azbest z budynków oraz wykonania nowych pokryć dachowych, a także usunięcia wyrobów zawierających azbest, zleconego we własnym zakresie przez właściciela lub posiadacza obiektu budowlanego.
Środki przeznaczone na realizację programu pochodzą w całości z budżetu Gminy Puławy.
Szczegółowe informacje: Urząd Gminy Puławy, pokój 207, tel. 81 889 05 02.