BANER 600x400 4 nabór

Rozpoczynamy przyjmowanie zgłoszeń na usuwanie azbestu!

Szanowni Państwo, informujemy o rozpoczęciu VI naboru zgłoszeń lokalizacji na usuwanie wyrobów zawierających azbest od osób fizycznych w ramach realizacji projektu pn. „System gospodarowania odpadami azbestowymi na terenie województwa lubelskiego”, współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego.

Nabór zgłoszeń lokalizacji będzie trwał od dnia 31 stycznia 2022 r. do dnia 8 lutego 2022 r. 

Realizacja projektu obejmować będzie działania związane z demontażem, odbiorem, transportem oraz unieszkodliwieniem odpadów azbestowych.

Wszystkie informacje dotyczące naboru wniosków oraz realizacji ww. projektu można uzyskać w Urzędzie Gminy Puławy pod nr tel. 512 442 413, 512 258 999, +48 (81) 889 05 02 oraz na stronie http://www.azbest.lubelskie.pl.

Druki dokumentów niezbędnych do naboru do pobrania poniżej:

Zał. nr 2 do Uchwały – Regulamin tekst jednolity – z załącznikami z poprawkami

Zał. nr 1 do Uchwały (zał. nr 1 do Regulaminu- Zgłoszenie lokalizacji)

Załącznik Nr 2a. Oświadczenie o demontażu pokrycia dachowego zgodnie z obowiązującymi przepisami

Załącznik Nr 3a. Oświadczenie dotyczące przekwalifikowania usługi demontażu na odbiór odpadów azbestowych

Informujemy, że w zależności od liczby złożonych zgłoszeń, może się okazać, że ten nabór będzie ostatnim w ramach trwającego projektu „System gospodarowania odpadami azbestowymi na terenie województwa lubelskiego”, w związku z tym o zakwalifikowaniu do projektu będzie decydować stopień pilności oraz data złożenia wniosku.