Uzupełniający nabór wniosków na usuwanie azbestu
Trwa uzupełniający nabór wniosków o udzielenie dofinansowania na pokrycie kosztów związanych z usuwaniem wyrobów zawierających azbest, zlokalizowanych na dachach oraz posesjach w ramach projektu pt. „Pilotażowy system gospodarowania odpadami azbestowymi na terenie województwa lubelskiego wzmocniony sprawnym monitoringiem ilości oraz kontroli ich usuwania i unieszkodliwiania”.
Nabór dotyczyć będzie jedynie wniosków od osób fizycznych i przeprowadzony zostanie na terenie powiatów podległych pod filię Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Chełmie tj. powiaty: Chełmski, m. Chełm, Krasnostawski, Świdnicki, Lubelski, m. Lublin, Łęczyński, Opolski, Puławski, Włodawski
Termin naboru wniosków – 22-26 sierpnia 2016 r.
Wnioski należy składać do Urzędu Gminy.
Więcej informacji o projekcie można znaleźć na stronie internetowej http://www.azbest.lubelskie.pl/
Formularz wniosku dostępny jest do pobrania poniżej.
Pobierz załącznik: Wniosek o usunięcie azbestu