da22e32f78e379097189580a04383c67 M

Uzupełniający nabór wniosków na usuwanie azbestu

Trwa uzupełniający nabór wniosków o udzielenie dofinansowania na pokrycie kosztów związanych z usuwaniem wyrobów zawierających azbest, zlokalizowanych na dachach oraz posesjach w ramach projektu pt. „Pilotażowy system gospodarowania odpadami azbestowymi na terenie województwa lubelskiego wzmocniony sprawnym monitoringiem ilości oraz kontroli ich usuwania i unieszkodliwiania”.

Nabór dotyczyć będzie jedynie wniosków od osób fizycznych i przeprowadzony zostanie na terenie powiatów podległych pod filię Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Chełmie tj. powiaty: Chełmski, m. Chełm, Krasnostawski, Świdnicki, Lubelski, m. Lublin, Łęczyński, Opolski, Puławski, Włodawski

Termin naboru wniosków – 22-26 sierpnia 2016 r.

Wnioski należy składać do Urzędu Gminy.

Więcej informacji o projekcie można znaleźć na stronie internetowej http://www.azbest.lubelskie.pl/

Formularz wniosku dostępny jest do pobrania poniżej.

Pobierz załącznik: Wniosek o usunięcie azbestu